EFI motori, Filteri Separatori vode

Autor mossi, Prosinac 13, 2020, 13:46:19 POSLIJEPODNE

« natrag - naprijed »

0 Članovi i 1 Gost pregledava ovu temu.

maverick

Život se ne mjeri brojem udisaja koje napravimo, nego trenucima koji nam oduzmu dah"

Dukson


šajzika

Audentes fortuna iuvat

maverick

E nek si mu rekao  :stripii:  :stripii:  a valjda jedino gore od toga da Honda šlepa Yamahu je da vesla :stripii:
Život se ne mjeri brojem udisaja koje napravimo, nego trenucima koji nam oduzmu dah"

Dukson

Dobio sam svoje, tako mi i treba :)
Ma evo sve sad cu, samo trebamo otic do Brstila kupit to cudo i odvojit deset minuta zivota da izbjegnem sramotu na vodu!

Bakara

#110
Citat: cucov  u Lipanj 07, 2021, 17:56:47 POSLIJEPODNEKupio sam separator goriva pa me interesuje koim ga redosledom spoiti: rezervar-separator-pumpica za gorivo- motor ili ?

Poslato sa ANE-LX1 pomoću Tapatoka


Vidim da su se ostali slozili sa ovim redosledom montaze. Meni je nekako logicnije da ide rezervoar -> pumpica -> separator -> motor jer pumpica jace gura nego sto povlaci gorivo.
Ima li neki poseban razlog zasto bi pumpica isla pre filtera? Mozda nije dobro gurati gorivo sa odredjenom kolicinom vode u filter pod pritiskom?
Planiram montazu ovih dana pa me zanimaju misljenja, da ne isecem crevo na pogresnom mestu...  ;D

šajzika

#111
https://www.boatingmag.com/how-to/installing-fuel-water-separator/

Gdje god nadjem na netu, ovako postavljaju. Vjerojatno ima neke logike . Moguce da ne gura kruskica tako daleko tj da smeta separator  kao prepreka pa moras vise anlasovat ili vuci spagu dok si motor sam ne navuce gorivo.

Edit: https://continuouswave.com/ubb/Forum3/HTML/015729.html
Audentes fortuna iuvat

maverick

Tako i ja montiram. Sad da li bolje vuče ili gura..nisam o tome razmisljao.
Život se ne mjeri brojem udisaja koje napravimo, nego trenucima koji nam oduzmu dah"

Bakara

#113
Malo sam istrazivao o redosledu povezivanja i svi proizvodjaci filter-separatora insistiraju da pumpa bude izmedju filtera i motora a ne izmedju rezervoara i filtera. Iako na prvu loptu deluje da je dobro to sto bi se filter lako napunio gorivom nakon zamene u ovoj varijanti, problem je u tome sto pumpa bilo koje vrste, cak i kruskica, pravi mnogo veci pritisak na izlazu nego sa one strane gde usisava gorivo. Ukoliko bi gurala gorivo u filter, u filteru bi se pod pritiskom stvarala emulzija od vode i goriva koja bi umanjila performanse filtera.

Znaci pravilan redosled je rezervoar -> filter -> pumpica -> motor, pa sam tako ugradio kod sebe i video da kruskica radi identicno kao i ranije bez filtera, tj osecam da i dalje vrlo lako povlaci gorivo bez otpora. Pre povezivanja na motor sam samo skinuo dzek do motora da ispumpam sav vazduh iz sistema dok nije poteklo gorivo bez vazduha i posle toga paljenje i plovidba.

Dosta vas je vec ugradilo bas tim redosledom, tako da je ovo samo potvrda da ste uradili pravilno  :takoje:

Harley

Može preporuka za dobar separator goriva.
Hvala
Living your dreams, do not dream the life

Stepa

Uslikam ti ujutro koji sam ja danas ugradio.
Već sam imao takav i zadovoljan  :Bok:
Samo lijen čovjek ne može ulovit ribu