YAMAHA 40/60 HETL

Autor maverick, Listopad 06, 2020, 20:41:24 POSLIJEPODNE

« natrag - naprijed »

ZeroCool i 1 Gost pregledava ovu temu.

mossi

E to nisam merio..

Sent from my SM-S911B using Tapatalk


mossi

Ali da se nadovežem na prehhodni post. Ista elisa i isti motor neće imati istu brzinu na različitim koritima, neće ni na istim ako imaju različiti setup: stanje dna, konzola, radpored stvari, broj osoba, različit kvalitet goriva.. (biće im različit slip, tj proklizavanje elise)

Ovo korito i čamac su dostigli tih 63 kad je bio tek spušten sa novim antialginom i sa manje tereta.

Pošto je ovo neko "radno" stanje, sledeći put ću baš izmeriti i kruz na 4000 ali i na punom gasu, nizvodno.

Sent from my SM-S911B using Tapatalk

maverick

Odlično...ja sam kontao da ce ti biti premala...
Život se ne mjeri brojem udisaja koje napravimo, nego trenucima koji nam oduzmu dah"

mossi

Velik čamac, pun gluposti, šajbna.... Ne može više nego što može..



Sent from my SM-S911B using Tapatalk


maverick

Ma da...ipak si ti tu pobjedio s teretom  :stripii:  Meni inox zakuca u blokadu momentalno
Život se ne mjeri brojem udisaja koje napravimo, nego trenucima koji nam oduzmu dah"

ZeroCool

Citat: maverick  u Veljača 12, 2025, 09:33:08 PRIJEPODNEMa da...ipak si ti tu pobjedio s teretom  :stripii:  Meni inox zakuca u blokadu momentalno
Maverick koja je kod tebe sad elisa i koja je krajnja brzina?

maverick

10-1/8 x 15 MICHIGAN Ballistic je moja elisa i na mom čamcu gdje je konzola idem 67 kmh, a na sličnom čamcu...tj sličnih gabarita i s istim motorm...od Denisa, gdje se vozi na ručku , znači da je sav teret na zadnjoj komori brzina je 69 kmh...pričam o čistim čamcima...spuštenim taj dan u vodu i mjereno nizvodno...
Mossi ima volan u samom pramcu i tu je sasvim drugo težište i oplakna površina je puno veća, zato uz sav taj teret ni ne moze postici više obrtaja.
Elisa i elisa nisu iste makar i istog broja...pogotovo kad je aluminij u pitanju...oštećenja elisa i koja nije u balansu moze izgubiti i par stotina obrtaja, ista priča je i s inoxom...
Poanta  brzine da čamac treba biti čist, bez prevelikog i bespotrebnog tereta. I da izaberemo elisu koja moze doci do vrlo blizu obrataja koji vode u blokadu.
Danas i dalje kao prije...kupe jači motor okače na čamac i ide ili ne ide...ima deset slučajeva gdje su zadnje godine stavili veliki motor na prekratak čamac i ne mogu riješti to famozno tapšanje...Elisa je uvijek ključ svega samo sto smo mi malo trziste i nemamo nekih dobro opremljenih radnji pa da mozes uzeti deset elisa i ici redom probati koja nam bas tocno odgovara
Isto tako yamahina elisa ...mercurijeva...hondina nisu iste. Svaki proizvođač je radio elisu po svojim motorima...neke rade bolje u ekonomiku...neke imaju bolju krajnju brzinu...jer ni svi ti mjenjači na tim brandovima nemaju isti prijenosni omjer itd itd...Jednostavno rečeno ...treba imati i malo sreće da ubodeš dobru...za svoj neki komplet
Život se ne mjeri brojem udisaja koje napravimo, nego trenucima koji nam oduzmu dah"

maverick

Po ljetu, kad se žena useli u čamac, čitaj hrpa stolica, roštilj ležaljke i možeš misliti sta sve ne :stripii: ...i kad je camac dugo u vodi...znaci već uhvati ne algi već malo one ljige...idem 64-65...
Život se ne mjeri brojem udisaja koje napravimo, nego trenucima koji nam oduzmu dah"

mossi

#338
Evo jedan detalj.
Sitna ušteda tamo gde se to može.
Slika govori više od 1000 reči: Selva kutija, a Yamaha filter ulja unutra, cena 1/3 Yamahine!

Najbolja fora je što piše Selva original deo! Smešno, Yamahi ponestalo ambalaže pa pakuju u Selva kutije.. 



Sent from my SM-S911B using Tapatalk


maverick

Život se ne mjeri brojem udisaja koje napravimo, nego trenucima koji nam oduzmu dah"