Koliko troši pojedini sonar

Autor maverick, Ožujak 10, 2024, 22:10:46 POSLIJEPODNE

« natrag - naprijed »

0 Članovi i 1 Gost pregledava ovu temu.

maverick

Stavicu link u posebnu temu za kasnije da se lakse nadje kome bude trebalo

https://ampedoutdoors.com/pages/lowrance%C2%AE
Život se ne mjeri brojem udisaja koje napravimo, nego trenucima koji nam oduzmu dah"

maverick

Hook Reveal 5   10.8-17VDC   .9A
   
Hook Reveal 7    10.8-17VDC   1.25A
   
Hook Reveal 9    10.8-17VDC   1.5A
   
Elite FS 7   10.8-17VDC   2A
   
Elite FS 9   10.8-17VDC   2A
   
HDS-7 Live   10.8-17VDC   1.7A
   
HDS-9   10.8-17VDC   2A   
   
HDS-12   10.8-17VDC   2.3A   
   
HDS-16   10.8-17VDC   3A   
   
ActiveTarget Live Sonar   10.8-31.2VDC   1.5A
Život se ne mjeri brojem udisaja koje napravimo, nego trenucima koji nam oduzmu dah"

mossi

HDS-7 Live   10.8-17VDC   1.7A
Nisam merio ovo, ali moj troši više od Yamahe. Po ovome ispadne da 24Ah akumulator može da gura nekih 14h tj 48 duplo tj 3x radna dana.

Moj sprži 60Ah za dva dana ko dobar dan.
E sad dal je moj akumulator loš ili nešto vuče mnogo više struje. Ipak ja imam mrežu i Point1, plus očitavam motor.. ali dva dana je plafon.

Sent from my SM-S911B using Tapatalk


maverick

Kad kazemo da je akumulator 100 Ah to nam u konacnici ne znaci bas nista...ako nesto recimo ,motor od 55 lb ima 600 w...ako je na 12 v to kad podjelis dobijes potrosnju na sat...Znaci 50Ah...Ako je u pitanju baterija 100Ah LiFePo4 onda znamo da se one mogu isprazniti do 10 posto kapaciteta i jos uvijek dati napon od 12 V...i svi uredjaji ce raditi...u ovom slucaju nepuna dva sata mozemo voziti s ovim navedenim motorom. Ako je akumulator...npr ovaj iz automobila...on moze dati 12 v do praznjenja tipa na 70 posto...znaci da se s njim ne mozemo voziti ni sat u punom gasu...Ako je u pitanju neka  druga baterija ili neki poboljsani akumulator iz nautickog programa vrijednost je negdje izmedju ovisno kako kod koga ali daleko od onog sto pise na samom pakiranju baterije tj akumulatora. Isto tako ti...tzv obicni akumulatori ne trpe da ih se prazni preko neke granice i bespovratno ih se ostecuje ,kod LiFePo4 baterija to nije slucaj ali su relativno dosta skuplje...Naravno da zahtijevaju i neki posebni punjač za njih itd itd itd .Uglavnom danas na trzistu ima svega ...od mini solarnih elektrana koje ukljucuju bateriju , solar i regulator pa to namontira na čamac i rijesio je svu muku oko struje ako je pravilno proračunao sto mu treba...ili na motor koji nema namontira regler pa puni itd itd ...Netko ce bateriju nositi na punjenje kuci...Uglavnom kako kome sta odgovara
Život se ne mjeri brojem udisaja koje napravimo, nego trenucima koji nam oduzmu dah"

mossi

Ma da, ceo sistem je diskutabilan:

Stalni potrošač mi je solarni kontroler, za mrežu i P1 nisam siguran da li idu direktno ili preko kontrolera. Direktno je spojena kaljužna pumpa, a solar je 75W i u funkciji je par sati dnevno i to ako je sunčano. Pošto ga kad pecam gurnem pod palubu, tada kad bi trebao da dopunjuje sistem, tada nije u funkciji.. To je projekat za ovu godinu, mala konstrukcija samo za solar.

Na kraju će čamac ličiti na one iz teme: ima svega u Božijoj bašti.

Nego može li Yamaha direktno da dopunjuje LifePo4 akumulator?

Sent from my SM-S911B using Tapatalk

Dukson

Citat: mossi  u Ožujak 12, 2024, 11:14:55 PRIJEPODNENego može li Yamaha direktno da dopunjuje LifePo4 akumulator?

Sent from my SM-S911B using Tapatalk


Ne moze, niti jedan vanbrodski motor ne moze direktno puniti Lifepo4 bateriju. Ako ju spojis direktno, izgorio bi ti ispravljac/regler instant.

Lifepo4 baterija se mora puniti preko  DC/DC konvertera. Ja imam konverter od 10A za lifepo4, jos doduse nisam uzeo dedicated bateriju, samo sam isprobao da radi punjenje i funkcionira.

mossi

Aj mi pusti link za taj tip konvertora.

Sent from my SM-S911B using Tapatalk


Dukson

8-36V to 12.6V 14.5V 10A DC DC Buck Boost Converter Charger for Lithium Battery Charging

Evo ga, svakako odaberes output voltage 14.5V (8A).

Pogresno sam rekao 10A, u biti je 8A, no, treba uzeti u obzir da alternator/regler daje nekih 15-17A na nasim Yamahama, pa paralelno puni startnu bateriju i ovu bateriju - tako da je 8A za lifepo4 dosta a da ne optereti regler bas previse.


maverick

Moze punjenje preko motora samo treba drugi tip CRIXA koji kosta tipa 300 plus minus...Dukson je uzimao preko alija i ima dobra iskustva ...a cijena je konkretno manja...
Inače često radim instalacije i ljudi dolaze i kazu...ja bih panel...akumulator ..pa da mogu imati nesto..Prva stvar je da znamo sta nam je to nesto...da znamo koliko to realno koristimo tokom dana...noci ako smo na visednevnom pecanju i koliko sve to skupa trosi. Kad znamo koliko nam treba onda ide sve ostalo...baterija...tip i vrsta...pa koliko solara koji realno u ovom vremenu kad nam treba najvise daju najmanje...Oni su tu opcija da ako smo vikend pecaroš nadopune kroz tih par dana kad ne pecamo ali ako smo dobro izracunali njihovu snagu. Tako da mnogi žele nesto imati  a pojma nemaju za sta im treba
Život se ne mjeri brojem udisaja koje napravimo, nego trenucima koji nam oduzmu dah"

maverick

Eto javio se Dukson paralelno...mada htio bih jos nesto napomenuti vezano za te baterije...nesto se u zadnje vrijeme provlače dvije struje....jedna koja zagovara opasnost od požara na tim baterijama odnosno ako sam dobro razumio kvarova na bms-ovima  i ide se dotle da čak pojedine osiguravajuce kuce odbijaju kasko osigurati brodice s tom vrstom baterije dok oni drugi idu u potpunu izmjenu svih baterija i sve ide na LiFePo4 i to je poprilično učestala pojava u zadnje vrijeme
Život se ne mjeri brojem udisaja koje napravimo, nego trenucima koji nam oduzmu dah"

mossi

Koliko sam informisan, LifePo4 baterije imaju izuzetno mali rizik od požara.

Sent from my SM-S911B using Tapatalk