Dunas

Autor Rajo, Studeni 23, 2012, 20:35:50 POSLIJEPODNE

« natrag - naprijed »

0 Članovi i 1 Gost pregledava ovu temu.

šime

Ha ha ha , e pa prvo malo kilograma zimske prehrane dolje(malo šale).Ma sve je već gotovo napisano,ali nijanse se zaista nalaze u teretu i potrebnom ili bolje nepotrebnom teretu, pravilnom iztrimnanom motoru, visini "špigla" i nadasve kvalitetnom antivegetativnom premazu(mada i on radi usporavanje korita),a čamac koji nema nikakav premaz ide od 5 do 10% brže pod uvjetom da je dno plovila izpolirano (postoje polirna sredstva koje se koriste za takovi način zaštite i bolje plovnosti plovila i ne vežu nikakve bioorganizme ali su dosta skupa i nema ih na našem tržištu -MOTO-Marina Trst).Naravno elisa je dio tih nijansi, nemože Mario koji ima cca 100 kg i još 50 kg "drloga" i netko tko ima 70 kg i 20 kg drloga koristiti isti kut trima ili čak i elisu.narano na elisama ima brojevi koji označavaju "colne" mjere ali i ključne su i oznake"J" "F" "I" "L" ili čak neke druge elise.Ma to vjerovatno znate, oko elisa su stručnjaci radili i branili doktorate živa nauka. Ma ima jedno isto dosta bitno  i sama izrada čamca, naime isti proizvođač isti motor i na jednome i drugome čamcu ,jedan ide brže od drugoga.Stvar je u prozvođaču , naime ako čamac izliven u kalupu jedan izvadi ranije od drugoga več su u plovnosti razlikuju, a da ne govorim samo polaganje "MATA" i "ROVINGA" pa onda razvlačenje samog poliestera.Prema tomu svaki čamac se prilagođava po osobi koji ga koristi imajuči u vidu osnove svih navedenih razloga(visina špigla, trimovanje noge).Pa onda elisa .Kod Maria bi vjerovatno elisa za broj manja dala nekoliko km više(3-5) ali dobija puno više obrtaja, koje ja osobno ne bih volio(naravno postoji mogučnost smanjenje vijek trajanja motora i u krajnjem slučaju do večeg oštečenja pogonskog agregata ili prijenosnog sustava elise - ležaji u peti)I postoji mogučnost "friziranja"motora ali taj motor ide jako brzo ali ne dugo.Eto ako sam barem malo pomogao bilo bi mi drago-ima još toga ali ovo je možda za naše uvjete najbliže.

Mario0211

Dr. Šime, svaka čast. Ja se potpuno slažem! 
Uvijek može bolje, samo je pitanje sto želimo i koliko se to isplati!  :icon_salut: U mom slučaju smo dobili točno ono što sam želio, je da je elisa koštala preko 1500 kn ali po meni je se ta investicija potpunu isplatila!

šime

Mario previše se voziš i pazi na radar (stoji uglavnom iza treće vrbe kod drugog limana)

maverick

Život se ne mjeri brojem udisaja koje napravimo, nego trenucima koji nam oduzmu dah"

šajzika

Audentes fortuna iuvat

ljuska

nisi uskladio boju sa mojim dunasom ali poklonu se ne gleda u zube :stripii:

feco

BRZO I BEZ VEZE

pajdo77


maverick

Sutra je montaza na camac pa cemo vidjeti kako ce sve to skupa sjesti na mjesto
Život se ne mjeri brojem udisaja koje napravimo, nego trenucima koji nam oduzmu dah"

maverick

I tonyc je spreman za vodu...jos ja i jura ostajemo koji dan na suhom



Život se ne mjeri brojem udisaja koje napravimo, nego trenucima koji nam oduzmu dah"

TonyC


Sad več sitno brojim do ispaljivanja , primiče se 01.06. , sve kontam da ga možda ovaj tjedan spustim u vodu .
Zaželio sam se vožnje !






maverick

Smiri se... :stripii: nema spustanja dok nisam i ja spreman..Danas te cekamo u garaži
Život se ne mjeri brojem udisaja koje napravimo, nego trenucima koji nam oduzmu dah"

miha

koplet čaroban ..ali mi pogled bježi na one auto gume ....kontam za neku dravsku priču jesu ..imate sređenu infrastrukturu ..dali su možda višak...

maverick

Ako ti treba...Tonyc moze rijesiti...samo reci koliko komada
Život se ne mjeri brojem udisaja koje napravimo, nego trenucima koji nam oduzmu dah"

miha