Alu by silure

Autor silure, Rujan 09, 2020, 16:37:44 POSLIJEPODNE

« natrag - naprijed »

0 Članovi i 1 Gost pregledava ovu temu.


silure

Tapsanje moze biti sto sam krijo potesio mator na JP dignut je oko 3cm, k. Ploca naspram dna,trim sam privremeno namjestio da mi prednji kraj nabija u vodu, sad sa na oko vidi da peta motora je u jacem nagibu prema camcu.. Malo cu spustit motor jer u teoriji voda ce otpor radit na petu pa mi mozda s, puti malo kljun, jbg moj motor je lagan, nema potrebe dizati za 3 cm..

silure

Citat: feco  u Listopad 31, 2020, 21:14:48 POSLIJEPODNE
Sad sam se sjetio, jedan prijatelj mi je u vezi toga rekao da bi pomoglo ako se motor odmakne od zrcala  nekoliko cm. Nisam to probao.
moj je odmaknut oko 18cm?! Tak nest

maverick

U konačnici velika vecina nasih čamaca ce u nekom krajnjem momentu tapšati ako se ide na kraj s kombinacijom motor i elisa...čak i čamci tipa Dunasa koji imaju izrazen kontra svanc i samo korito im to ne dozvoljava....Da bi to izbjegli osnovno je da motor...tj peta ide prema čamcu tj spustamo ga na trim stazi...Netko to radi mehanički s onom šipkicom i po pozicijama koje ima, netko automatskim trimom. Počesto u takvim momentima motor mora ici i dole po visini na krmenoj dasci....a nekad je to tako malo da je dovoljan i raspored tereta.Dosta se toga da vidjeti po krijesti koja se stvara iza... Pošto je sad trend neke krajnje brzine, pogotovo na ovim prvim voznjama onda se ide na neki maximum brzine i do neke udobnosti bez tapšanja....ali moment kad je čamac u tim ugodnim i jako dugačkim zamasima je počesto najbrzi moment. Ja kad netkom poštelavam motor, obično stavim u najbrzu opciju da vidi koliko moze a onda mu vratim u polozaj gdje ce biti u najudobnijoj voznji a najmirniji rad i najuglađeniji zvuk u onoj brzini s kojom ce se najvise voziti. Svaki čamac i motor su neka kombinacija za sebe...svako je drukciji pecaros...netko je stacionaran....pa vuce 100 kg tereta, netko je varaličar pa pribor tezi 8 kilograma kao kod mene, netko ima bimini tendu, netko vozi prekrivku za cijeli čamac...netko vozi dva rezervna sidra, netko ni jedno...netko ima tri akumulatora netko nema ni jedan...Tonyc s mojim ex sharkom ide 2-3 km sporije nego ja..nakrcao je kabinu njemu potrebnim stvarima...dok sam ja bio s onih 8 kg i to stavljenih pored motora kad glisiram...
Život se ne mjeri brojem udisaja koje napravimo, nego trenucima koji nam oduzmu dah"

alexdja

Moj motor je bio podignut na maksimum što se tiče montiranja motora po visi na zrcalu...

Nisam mogao nikako da ga spustim trimovanjem dovoljno da ne tapše ako nema većeg tereta napred, jednostavno falio je centimetar ugla da se trimom uvuče čizma još malo unutra, a nisam želeo da spuštam motor...

Postavio sam kosu dasku na zrcalo i tako dobio adekvatnu kosinu zrcala...

Sad mogu kako hoću...

Po talasima mu zabodem nos dole i stoji ko u šinama, kad je mirnije istrimujem na gore i pičim...
       Nema više divljeg bučka. :no:

silure

Kod mene je situacija da bi mi idealan trim bio bas između  one dvije rupe kroz koju stavljam polugicu za trim sada sam ga namjestio da ne tapsa puno malo samo skakuce tako da sam dao napraviti po mjeri cijevi 3x po 2mm debljine koje ce ici na tu sipkicu jadna preko druge kada stavim trim za rupu nize, jer ovako na toj poziciji prednji kraj zaljepi za vodu a zadnji osjetno uzdize..a isto tako sad kada imam obrtomjer koji radi precizno skuzio sam da onaj digitalni sa ebaya laze.. Na onom sam motor vrtio na skoro 6000 a na ovom neide preko 5300,isto i sa elisom 11 i sa 12 sa 1 ili 2 osobe.. Tako da 11 cu prodati a zao mi jer nema ni 50h rada pa ce ici i 13 gore.. Jer budala nisam slusao  :red_indian: kad je rekao da uzmem odmah 13

maverick

Ja sam rekao da uvijek prvo treba izmjeriti obrtaje i da ti je tesko utrefiti elisu bez toga...tesko je i kad izmjeris obrtaje...A mislim da Alexa ima 13 koju prodaje za povoljan iznos...pa da bar uzmes za probu i vidis odgovara li ti
Život se ne mjeri brojem udisaja koje napravimo, nego trenucima koji nam oduzmu dah"

silure

Koliko znam njegova nema F oznaku i nepase broj zubi.. Ili sam pomjeso s nekim drugim tu inf

mossi

Ako imaš tačno izmerenih 5300 obrtaja treba ti sporija elisa, a ne brža.

Pošto imaš dva obrtomera i dve elise..
Prvi zakucava na 6000 sa 11 i 12, pre bih rekao da je taj ok.

Tada ti treba 13 ili veća.

Proveri prvo koji ti je obrtomer ispravan.

Sent from my FRD-L09 using Tapatalk


silure

Digitalni pokazuje 6000 a analogni 5300,ispitao sam analogni i ne pokazuje tocno nego nekih 500 vise... Isto obrtaja postizem i sa 11 i sa 12 5300..cak i sa jos jednom osobom, ali je zanimljivo da skinem elisu i bez ikakvog opterecenja gas do kraja i udara blokada na 5400..o tome bi se dalo sad raspravljati jer je moguce da mi vrijeme paljenja nije dobro postelano sto zapravo nisam nikada provjeravao na tom motoru, taj motor mora ici do 5500 a blokada mora biti na 5800-6200...tek kada postignem dobro postelan motor onda mogu igrati se s elisom

mossi

Nije tebi lako!

Sent from my FRD-L09 using Tapatalk


ALU-bel

Obrtomjeri na tržištu koji nisu original su goli k...c. Moj na 30 ks pokazuje 6700 a motor nije u blokadi.
Tako da bolje da ga i nemam...   :BangHead: :BangHead:

silure

Citat: silure  u Studeni 05, 2020, 09:02:39 PRIJEPODNE
Digitalni pokazuje 6000 a analogni 5300,ispitao sam analogni i ne pokazuje tocno nego nekih 500 vise... Isto obrtaja postizem i sa 11 i sa 12 5300..cak i sa jos jednom osobom, ali je zanimljivo da skinem elisu i bez ikakvog opterecenja gas do kraja i udara blokada na 5400..o tome bi se dalo sad raspravljati jer je moguce da mi vrijeme paljenja nije dobro postelano sto zapravo nisam nikada provjeravao na tom motoru, taj motor mora ici do 5500 a blokada mora biti na 5800-6200...tek kada postignem dobro postelan motor onda mogu igrati se s elisom
digitalni sam testirao i ne pokazuje dobro.. Analogni je ok.. Sad vidi sta sam napisao, ma nije mi dobro ds  :character0032:

maverick

#148
Život se ne mjeri brojem udisaja koje napravimo, nego trenucima koji nam oduzmu dah"

silure