Primus 17 Lux/Sport

Autor Bluey, Srpanj 09, 2024, 19:52:59 POSLIJEPODNE

« natrag - naprijed »

0 Članovi i 1 Gost pregledava ovu temu.

Bluey

Pozdrav svima,

molio bih nekoga od vas da mi pomogne oko mjera. Naime kupio bih Primusa 17, te stavio Yamahu 40L na njega. Koliko vidim čamac je pravljen za S motore, tako da bi trebalo napraviti neki adapter da se motor podigne.
Pa ako vam nije teško, tko već ima takav samo da mi napiše mjere kao na slici

Unaprijed hvala!




šajzika

Po meni najljepše i najbolje s Jackplateom sve riješiti
Audentes fortuna iuvat

ljuska

Nije li za taj čamac maxsimum 30 ks

miha

Primus 17 Lux
Na novom modelu čamca su urađene značajne modifikacije na palubi čamca, a korito je ostalo isto kao na prethodnom modelu, koji je pokazao izuzetne plovne karakteristike.

Novi model čamca ima duplo dno i vazdušne komore po bokovima čamca. Pod je urađen u antiklizu, a u bokovima se nalaze držači za dve klupe. Ove izmene su značajno doprinele komforu, čvrstoći i sigurnosti plovidbe.

Rebra u duplom dnu su od stakloplatike postavljena "na mokro" što izuzetno povećava čvrstoću i mehaničke karakteristike čamca. Ovo se posebno ističe u vožnji na talasima i sa jačim motorima. Krma čamca je u potpunosti modifikovana, tako da omogućuje montažu i upotrebu motora i preko 30KS.

Na čamcu su predviđena mesta za ugradnju daljinskih komandi i sajli kao i izlivi za kaljužnu pumpu koja se montira u specijalnu kasetu u krmenom boksu.

Proširene su sve unutrašnje ivice boksova te je na njih moguće postaviti gumene kedere koji u potpunosti sprečavaju prodor atmosferske vode, a ujedno sprečavaju mogućnost "zveckanja" poklopca u vožnji.

miha

Tehničke Karakteristike
DUŽINA: 5.40m

ŠIRINA: 1.40m

ŠIRINA U PODU: 1.10/1.05m

DUBINA: 0.5m

GAZ: 0.04/0.30m

TEŽINA: 200kg

SNAGA MOTORA: 3-30KS

zlatokosi

Ne ide jači motor od 30 ks.. :takoje:

DJ17

Ide jaci motor, ko ne veruje nek dodje kod mene i uveri se(legalno je upisan) Yamaha 40hp na rucku...iako bi ja radje uzo Bigfoot, on nosi bez problema 40/60 ima jedna i 40/70 Yamaha i upisana na u VU kapetaniji u knjizicu

Bluey

Hvala šajzika, dobra ideja...ja sam više mislio 2 čelične ploče i između drvo, neki multiplex ili slično što je "vodootporno"
Hvala Miha na detaljima o čamcu!

@zlatokosi, koliko sam skužio, čovjek kaže: ...tako da omogućuje montažu i upotrebu motora i preko 30KS.
nije da sad moš roknuti 300KS gore al do 50KS mi zvuči ok. Čak mislim da sam i vidio na njuški da je netko prodavao zelenog primusa 17 za 40icom


šajzika

Ma mozes, ima milion rjesenja ali meni je ovo najljepše. Na novi camac nakeljis komad aluminija da svjetli, veliki motor.
Kak sam rekao, moje osobno mišljenje. Ciganiju od novog ne bi radio a da ti to neko uplastificira i digne da lici na nesto te ispadne slicna cijena.

A i ako pročitaš temu o JP vidjet ćeš benefite
Audentes fortuna iuvat

maverick

Ima dosta rješenja...jedno je jack plate...drugo je da radis "sedlo" od nekog kvalitetnijeg materijala tipa inox...ili aluminij. Ima dosta dobrih rješenja...netko radi samo u sirini motora, Jura je radio kod alu bela i povisio cijelo zrcalo pa rijesis nelagode povratnog vala...Imas i opciju da to nadogradiš stakloplastikom i ofarbas pa izgleda kao da je jedna cjelina...Vise manje ako nisi vješt da to radis sam kosta ce te...200-300-400 eura
A za mene najbolja opcija je da kupis motor koji odgovara toj visini zrcala
Život se ne mjeri brojem udisaja koje napravimo, nego trenucima koji nam oduzmu dah"

Bluey

Slažem se, najbolje je ono što provjereno paše, al ova kombinacija će biti 99% jerbo 40ku mogu dobiti super povoljno, i 20" je, što je možda za taj čamac malo overkill, ali za koju godinu mogu je nabaciti na veći čamac ili gumenjak ili alu i motor opet paše.

S druge strane JP je gospodski za to, staviš, zašarafiš i vozi... Druga opcija podrazumijeva ukrajanje, napsavanje i zajeb**** Al može isto tako izgledati ok, čak i "neprimjetno"

miha

provjeri ti u kapetaniji ....mislim da će njihova bit zadnja . :hi: