Autor Tema: yamaha  (Posjeta: 29037 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Darkobozuric

  • Kederaš
  • *
  • Postova: 40
  • Dob: 50
Odg: yamaha
« Odgovori #450 u: Ožujak 08, 2018, 16:39:05 poslijepodne »
Dukulele nazovi za kapu 0915313406

Offline feco

  • Somolovac
  • *****
  • Postova: 720
  • Dob: 56
Odg: yamaha
« Odgovori #451 u: Ožujak 08, 2018, 18:55:03 poslijepodne »
dakle, uspio sam potopiti yamahu. cijelu noć se kiselila pod ledom.
ispustio sam ulje, bilo dosta vode.
izvadio svjećice, donji cilindar pun.
ispustio vodu iz karburatora i natiskao gorivo, nasipao novo ulje i stavio svjećice.
elektriku našpricao nekim sprejom za uklanjanje vode, povukao i upalila na zub, kao i obično.
radila u buretu sat-dva, odmorila, sad sam ju opet upalio neka miješa.

jesam li što propustio, osim izvaditi ju na vrijeme?
:uf: Pa kako se to moglo dogoditi ?  :sha:
BRZO I BEZ VEZE

Offline pampasexpress

  • Štukolovac
  • ***
  • Postova: 134
  • lijenost je sveta ako ju znaš poštivati
Odg: yamaha
« Odgovori #452 u: Ožujak 09, 2018, 09:42:34 prijepodne »
malo sam citao postove i komentare ,,,
nemam namjeru pametovati i filozofirati a najmanje nekom soliti pamet ,,,
ono sto mogu napisati je iskljucivo vezano uz moja vlastita iskustva ,,,
paaaa , mozda nekom i bude od pomoci ,,,
koliko sam procitao ,,, ovdje se radi o 
yam F15 CMHS 2008g.
koliko mi je poznato , razlika je izmedju F15 AMHS i F15 CMHS
1. yam AMHS se radio do 2006.g.       ( 323 ccm )
2. yam CMHS se radio nakon 2006.g.  ( 362 ccm )

mozda su oznake zbunjujuce no prema njihovim navodima te skracenice bi trebale imati po njima nekakovo znacenje kojim pojasnjavaju o kojem je modelu rijec,,,
F - four stroke ( cetvorotaktni )
15 - snaga ( u KS )
A - model ( serija ) do 2006g. 
C - model ( serija ) nakon 2006.g.
M - manual trim ( rucno podesavanje nagiba motora za razliku od komfornijih modela )
H - hand ( ruka , rucno pokretanje , paljenje ,,, . poteznica ,,, umjesto elektropokretaca )
S - short ( tzv. kratka noga )

Taj kineski bi trebao biti isti kao na parsunu a tamo radi bez greske...Zrinku je stavljao orginalni od 20 i motor je vidno pojacan. Vjerojatno te hebe paljenje kad je čok u klincu...ili da prepravis na rucni ili taj kineski...

nisam siguran pa necu tvrditi ali mislim da taj sa parsuna odgovara za A seriju yam. makina jer navodno je taj parsun identican kao yam. ali one yam. iz A serije od 15ks tzv. bundeve a one spadaju u onu kategoriju od 323ccm za razliku od ovih C serije koje su 362ccm ,,,

kad je u pitanju karburator ,,, i tu su razlike ,,,
oni stariji su imali rucni cok a noviji elektro izvedeni cok
kako je kolega naveo da bi ti kineski trebali biti isti kao na parsunu to mi je tesko komentirati jer nisam imao takovih iskustava ali prijedlog za prepravke mi je malo preambiciozan jer je vidljiva izvedena razlika u mehanicki izvedenom coku i elektro coku,,,
a sto se tice navoda kako je gore navedeno : " Zrinku je stavljao orginalni od 20 i motor je vidno pojacan " ,,, to mogu i osobno potvrditi jer sam i sam to radio na svom motoru ( ali C serija ) i na svojoj teglenici sam sa svojom F15 uspio razviti 5200rpm a nakon skidanja karburatora i postavljanja sa F20 postigao sam 5950rpm ,,,
razlika je bila ocita ,,, i u samom osjecaju pri voznji a i pri mjerenju brzine pomocu GPS-a ,,,,
,,,, eh , da ,,, nije mi dao vrag mira pa sam to prvi put uradio tako sto sam skinuo karburator sa kumove F20 , nakon toga jedan posudio za probu ( isto sa F20 ) i treci put za probu ugradio glanc novi iz kutije karb za F20 ,,, naravno ,,, nista od drugih postavki nije bilo mijenjano ,,, isto korito , isti motor , elisa , gorivo ,,, samo skidanje i mijenjanje karburatora ,,,

oznake orig. sa karb. ,,,
F15  6AG-14301-00-00
F20  6AH-14301-00-00

ma jebe ta iglica koja prerano zatvara čok pa se zimi gasila 10 puta dok ne ugrije. išao sam ju očistiti pa sjebao plastičnu kopčicu koja drži oprugicu.  :clap2:
 

osobno nisam imao taj problem no ,,,
prijatelj je imao problema slicnih i rastavljao je taj sami element i rekao mi je kako je moguce podesavati samu visinu iglice i tako preko nekoliko puta dok se ne uskladi brzina spustanja iglice obzirom da je sam element izveden na principu piezzo elementa i potrebno je neko vrijeme nakon paljenja da se taj element pomakne i zatvori cok diznu za gorivo ,,,

nadam se da sam bar imalo pomogao u nekim razmisljanjima i nedoumicama ,,,

post je malo poooooduzi ali se nadam da mi to necete zamjeriti no kako god,,,
nista lose i zlonamjerno ,,,


pravilo je da nema pravila

Offline maverick

  • Administrator
  • *****
  • Postova: 22064
Odg: yamaha
« Odgovori #453 u: Ožujak 09, 2018, 10:11:29 prijepodne »
Da...ne spominjemo to...ali bundeve su 9.9 i 15 a Zrinkova je poslije 2016 i tamo je mjenjaj karb i tih 15 i 20 su isti motori....A parsun 20 ima s elektronskim cokom i isti je kao na slici....Inace drago nam je da nas ispravis da ne lutamo previse...iovako ce Šef izbudaliti s yamahom...sve ga vidim kako kupuje Hondu  :stripii:
Život se ne mjeri brojem udisaja koje napravimo, nego trenucima koji nam oduzmu dah"

Offline pampasexpress

  • Štukolovac
  • ***
  • Postova: 134
  • lijenost je sveta ako ju znaš poštivati
Odg: yamaha
« Odgovori #454 u: Ožujak 09, 2018, 10:23:24 prijepodne »
da , potpisujem sto si napisao ,,,
jedina mi je budalastina tih 9.9 a po meni onako u slengu kad kazes koji motor imas onda je lakse reci imam desetku ili petnaesticu ali je istina da su te 10 i 15 iste masine kao i one poslije 2006.g. 15 i 20 ks ,,, u ono vrijeme jos nije bilo u opticaju tih parsunovih 20 tako da nemam pojma cime su se vodili i sto su kopirali jer napraviti nesto svoje u danasnje vrijeme je glupost posto je topla voda odavno izmisljena pa otkrivati toplu vodu je ,,,,, zato se i nisam osvrtao na ovu parsunovu 20-ku
btw. nisam imao namjeru nikoga ispravljati jer sam i u samom pocetku svog posta naveo to a i na kraju posta napisao da mi to nije namjera ,,, post je bio dobronamjeran a u slucaju da sam se i sam poskliznuo i bubnio glupost , rado cu poslusati ispravke i eventualne netocnosti ako ih ima u  mom postu ,,,
pravilo je da nema pravila

Offline mossi

  • Moderator
  • *****
  • Postova: 4781
    • Pecanje, druženje, plovidba
Odg: yamaha
« Odgovori #455 u: Ožujak 09, 2018, 10:56:38 prijepodne »
9.9 je muvanje kao i uvek i svugde.

U puno država je neki zakonski presek neke kategorije 10hp, pa 9.9 zaobilazi tu priču.  (u većini čak bez registracije i sličnih gluposti)
Čovek se rodi kao genije, a umire kao idiot - punog podruma pecaroške opreme.

Offline Debeli šef

  • Smudjolovac
  • ****
  • Postova: 425
  • Dob: 43
Odg: yamaha
« Odgovori #456 u: Ožujak 09, 2018, 11:00:02 prijepodne »
Da...ne spominjemo to...ali bundeve su 9.9 i 15 a Zrinkova je poslije 2016 i tamo je mjenjaj karb i tih 15 i 20 su isti motori....A parsun 20 ima s elektronskim cokom i isti je kao na slici....Inace drago nam je da nas ispravis da ne lutamo previse...iovako ce Šef izbudaliti s yamahom...sve ga vidim kako kupuje Hondu  :stripii:
nije yamaha kriva nego nedostatak para za kvalitetno održavanje.
 
evo ima karburator i za 77 dolara, sve oznake štimaju:
https://www.aliexpress.com/item/Outboard-Engine-Carburetor-Assy-6AH-14301-00-6AH-14301-01-for-Yamaha-4-stroke-F20-Boat/32804646001.html?spm=a2g0s.8937460.0.0.SjR29E

e sad, mene najviše muči što iste slike, vjerojatno i isti karboš, neki prodavači stavljaju i na ponudu za f15, kad tražiš po kodu za f15, i ispišu da ide i na f20 i parsuna i na kosilicu za travu valjda.  :uf:
 

Offline Debeli šef

  • Smudjolovac
  • ****
  • Postova: 425
  • Dob: 43
Odg: yamaha
« Odgovori #457 u: Ožujak 09, 2018, 11:17:19 prijepodne »
ma jebe ta iglica koja prerano zatvara čok pa se zimi gasila 10 puta dok ne ugrije. išao sam ju očistiti pa sjebao plastičnu kopčicu koja drži oprugicu.  :clap2:

osobno nisam imao taj problem no ,,,
prijatelj je imao problema slicnih i rastavljao je taj sami element i rekao mi je kako je moguce podesavati samu visinu iglice i tako preko nekoliko puta dok se ne uskladi brzina spustanja iglice obzirom da je sam element izveden na principu piezzo elementa i potrebno je neko vrijeme nakon paljenja da se taj element pomakne i zatvori cok diznu za gorivo ,,,

je, ta iglica se može izvlačiti i uvlačiti. izvlači se malo teže jer ju drže neke male plastične kandžice, ali kad njih pokidaš ide bez problema.  :stripii:

Offline pampasexpress

  • Štukolovac
  • ***
  • Postova: 134
  • lijenost je sveta ako ju znaš poštivati
Odg: yamaha
« Odgovori #458 u: Ožujak 09, 2018, 12:00:19 poslijepodne »
nisam gledao druge stranice i njihove oznake nego sam se vodio navedenom stranicom ,

http://www.boats.net/parts/search/Yamaha/Outboard/2006%20and%20Later/F20MSH/CARBURETOR/parts.html

CARBURETOR ASSY 1
F20MH
6AH-14301-00-00

CARBURETOR ASSY 1
F15CMH
6AG-14301-00-00

inace ,,, na ovoj stranici su ponudili i crteze sa servis parts No. za sve elemente na navedenim motorima pa si mozes usporediti ,,,

eh , da , zaboravio sam ti samo napisati da onih tvojih 70-ak dolara je sitnica naspram njihovih cijena koje su oni naveli na svojoj stranici ,,,
pravilo je da nema pravila

Offline Debeli šef

  • Smudjolovac
  • ****
  • Postova: 425
  • Dob: 43
Odg: yamaha
« Odgovori #459 u: Ožujak 09, 2018, 12:33:09 poslijepodne »
otud i ja tražim kodove.
oriđiđi je 400$, kinez 450 kuna.


Offline majstor

  • Somolovac
  • *****
  • Postova: 1986
  • Dob: 55
Odg: yamaha
« Odgovori #460 u: Ožujak 09, 2018, 12:46:30 poslijepodne »
Tražio sam bregastu za Yamahu 4 4t, naš uvoznik nema a košta oko 1400 Kn, plastična. To im je mana, a oni nemaju :sha:.
Ista za Parsun, samo metalna, ispod 300 Kn. Uvoznik u Rijeci, imaju i odgovara na Yamahu.  Treba paziti.

Offline baka

  • Somolovac
  • *****
  • Postova: 596
  • Dob: 51
Odg: yamaha
« Odgovori #461 u: Svibanj 15, 2019, 13:10:56 poslijepodne »
Da pitam ovdje.

Da li netko ima Yamahu F30/40 4t EFI (full injection) i da ima elisu 11 1/8 x 13 g? Baš mora biti od tog novog tipa Yamahe.
Mijenjao bi elisu i volio bih prije kupovine da isprobam da vidim da li je to to.
E sad baš da kupujem na neviđeno, nešto baš i ne bi, jednom sam se opekao i ne bi više, a zamjensku Solasovu neću uzimati.

Hvala.
Pecanje je bolest, ali pomaže kod drugih bolesti!