Rad ribočuvarske službe

Autor maverick, Studeni 24, 2012, 19:11:27

« natrag - naprijed »

0 Članovi i 1 Gost pregledava ovu temu.

maverick

Mislim da smo na dijelu rijeke Drave gdje pecamo više nego dobro organizirani , ipak uvijek se neki lopov provuče i postavi po neki sitni nedozvoljeni alat....
Današnji ulov ....

Život se ne mjeri brojem udisaja koje napravimo, nego trenucima koji nam oduzmu dah"

jura

svaka čast :thumbsup: da velika većina ne okreče glavu od takvih stvari bilo bi puno bolje stanje na vodi

mossi

maverick

nam kod nas toga puno ali s vremena na vrijeme se pronadje ako se trazi
Život se ne mjeri brojem udisaja koje napravimo, nego trenucima koji nam oduzmu dah"

Rajo

maverick

:be happy: pa ti si kralj...inace kod nas je zrinkoos glavni za napade...ja sam jos uvijek pocetnik...ali obavezno uvijek njega prvog posaljemo...ipak decko bilda i tako to malo  :icon_biggrin:

Rajo

Dobro sam ja i prošao bez obzira na svoje 122 kg mišićne mase  :beee: .
Prije dvije godine tip pucao iz poluautomatske puške po ribočuvarima jer su mu digli mreže . Na sreću nitko nije stradao .  :angel4:

Kugla

Svaka čast dobrim ribočuvarima, ali ima ih koliko hočete koji koriste svoje pozicije ribočuvara i u dogovoru sa ribokradicama love gdje hoće kako hoće i sa ćim hoće, a o količini ribe i nedoraslim primjercima da ni ne govorimo.Samo svi se boje bilo što reći.

maverick

ovo je mjesto gdje se i to moze napisati...ili ako imas neke primjedbe..mozes i na pp pa cemo dalje proslijediti

marinela

Jučer je tip u Sarvašu prodavao stotine kila somova i šarana iz kamiončića...da upecao ih je sigurno!!
Bolje biti malo lud nego malo pametan!!!

peugeot

Rajo

A zašto ne prijevite takve radnje  :protest:
Ovdje vam uzaludan trud , mislim na forum . Bez ljutnje . :be happy:

marinela

Prijavimo i to saveznom ribočuvaru,ali eto dotični koji je prodavao je bivši policajac bla,bla,bla....i znaš kako to završi!
Bolje biti malo lud nego malo pametan!!!

river